Heisenberg benim yıllarca şiddetli karın ağrısı, kan değerlerimde düşüklük özellikle de demirde, şişkinlik ve alerjik döküntüler şeklinde belirtilerim oluyordu ama karın ağrısı o kadar kötüydü ki iki kez kalp krizi şüphesiyle acile kaldırılmıştım. Yıllarca hastane hastane dolaştık hiçbir şey bulamıyorlardı mide fıtığı olabilir diye bir sürü ilaç verdiler. Onları kullanınca bu kez hormonal dengem bozuldu prolaktin ve tiroid değerlerim düzelmedi bir türlü. Sonra tesadüfen iyi bir gasteroenterolog doktor keşfettim uzmanlık alanı çölyakmış şansımıza ilk o şüphelendi. Önce kan testi yapıp çölyak değerlerine baktı, yüksek çıkınca endoskopi ve biyopsi yaparak kesin tanıyı koydu. Yıllarca boş yere avuç avuç ilaç yuttum ona yanıyorum. Şimdi diyete başladığımdan beri hiçbir şikayetim kalmadı, migrenim bile geçti. Bence şüphe varsa bir kan testi yaptırın derim