seymakym Kızlar bebeğim 8 ay 18 günlük. 8 ayımıza girdik gireli çığlık çığlığa sanki böyle canını yakıyormuşuz gibi ağlama yok ama sürekli çığlık atıyor. Sebebi nedir başından geçen var mı acaba ?
Suluportakalimm seymakym 8 ay 6 günlüğüz 7.ayın ortalarında başladı uykudan çığlık atarak uyanma uyanıkken ağlama sinirlenme emeklerken bile mutsuz ağlıyo memnuniyetsiz bişey oldu uykuya direnme uyusa bile yarım saat 1 saatte uyanma ne ararsak var.
xbebegimx seymakym allahm en zorlandigim donemdi 8.ay atagi ustune bide dis sancisi yavrum ne uyudu ne yedi icti hep aglamakla gecti gece bagirarak uyanirdi cok korkardik🥲 2 hafta fln surmustu bu durum.
seymakym Dolores kesinlikle katılıyorum sürekli çığlık atıyor sürekli kucak istiyor gündüz uykumuz sıfır sabah 6-7 de kalkıyor akşam 9’ a kadar uyumuyor gündüz uykusu 10 dk dan fazla olmuyor napıcağımı şaşırdım 🤦🏻♀️🥹
seymakym Suluportakalimm yalnız değilmişim.🤦🏻♀️ eğer bunlar ataktan dolayı oluyorsa bir an önce biter inşallah 🙏🏻