mihra69 aşıyla ilgisi yok atak ayı geçmiş olsun😁 o kadar uzun sürdü ki dedim bunun mizacı bu herhalde böyle gidecek. Maşallah 2 gündür iyi gibi 5. Aya 5 gün kaldı. 3.5 tan başladı huysuzlanmalar. Tabi bu ay içinde bir sünnet,bir el ayak ağız hastalığı yaşadık üst üste ,sonra diş gördüm alttan iki tane, sonra aşı olduk falan filan 🤷🏼♀️