Merhaba anneler ben emzirdiğim için cetazette hapı kullanıyorum bi kutu bitirdim ikinciyi yarıladım adetim düzene girmesi için ancak kullandığım süre zarfında 1 hafta arayla sürekli adet görmeye başladım bu bazen 4 gün bazen 10 gün aralyla da oldu sizce sebebi nedir dr önerisiyle başlamıştım düzene girmedi bi türlü ilacı mı değişmem gerek bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?