Kızım 1 yaş 1 aylık 3 aydan beri kabızlık sorunu yaşıyoruz kaç defa doktora gittik kaç defa acilik olduk saymadım bile o kadar çok gittik habire fitil duphalac veriyorlar denemediğim şey kalmadı ilaç olmadan yapamıyor 15 20 gün kalıyor ağrı çekiyor sancılanıyor mecbur ilaç veriyorum fitil yüzünden kızımın psikolojisi bozuldu altını değiştirmeme izin vermiyor benim gibi sorun yaşayan ya başına gelen varmı artık bir çözüm yolu bulamıyorum kusura bakmayın uzun oldu