Hanımlar bebeğim 15 aylık ek gıda ile anne sütü şeklinde ilerliyorduk fakat bebişim yemiyor artık doktora mı götürsem ki çok ilgili değiller napıcam da bilmiyorum dişlerine yorduk ama 4 5 gün oldu yemiyor anne sütü de eskisi gibi doyuruc değil birde yani sürekli gece uykudan ağlayarak uyanıyor uyku düzenimiz de bozuldu bu süreci nasıl geçicez bilgisi olan varmı annelerim her çocuk elbette farklı ama tecrübelerinizi dinlemek istiyorum