Kızımın her ay boğaz enfeksiyonu tekrarlıyor. Antibiyotik kullanmadan geçmiyor , nasıl bir yol izlemeliyim kısır döngüye giriyoruz her ay bu kadar çok antibiyotik almasına aşırı üzülüyorum ama antibiyotik kullanmadan geçmiyor ateşini düşüremiyorum (6yaş) geniş çaplı araştırılması için enfeksiyon bölümünden mi yoksa kbb’den mi randevu alsam ?