Beren2101 Kızlar selam, 1 Ay önce sezaryen doğumun oldu. Ağdaya gitmek istiyorum fakat korkuyorum dikiş yerimden ötürü :) Sizler ne zaman gittiniz ?
nazliminannesi Beren2101 ben 40im çıkınca gittim sıkıntı yaşamadım yapıştırmaydi sizin dikiş mi Bide bildiğiniz temiz bı yere gidin Allah korusun şuan mikroba çok açığız