Buglem_ Arkadaşlar bebeğim 16 aylık bugün emzirmeyi sonlandırmaya başladım sabahdn buyana hiç emmedi ama bı göğüsüm aşırı şişti ne yapabilirim nasıl geçer ki sagim yapsam fayda edermi yoksa daha mi kötü olur ne olur bı yardımcı olun çok zor bı durum