Deryaida 3bucuk ay oldu karnımın içi hala uyuşuk gibi elimi dedikçe acıyo gibi bi degisik his varmi fikri olan?
Nazlimu_ Deryaida kuzenimin eşi doğum yapalı 6 yıl oldu sezaryen yerim uyuşuk diyor ben doğum yapalı 2.5 yıl oldu benimki uyuşuk değil. Neye göre böyle değişiyor bilmiyorum
dlos Deryaida Benim de öyleydi ben 9. Aydan itibaren alt karın kaslarımı hafif hareket ettiriyorum egzersiz gibi. Günlük ⅚ defa orayı içeri çekip bırakıyorum onu yapmaya başladığımdan beri daha iyi
aeu Deryaida benm 10 buçuk ay oldu sezeryanla doğum yapalı. Coksukur ne bel ağrım var ne dikiş ağrımuyusuklulugumda yok ama sdce. Çok aşırı agr bişey kaldırınca snradan biraz sızlıyor veya çok uzak bı yere uzandiysam zorladiysam o zamn elektrik çarpar gbi oluyr bde ustune güç denemesi şeklinde bastrnca mesele bebegm basınca felan açıyor yoksa herseym normal hissiyatimde var
gloria06 Benim 6 ay oldu. Uyuşukluk, acı vs bir şey yok. Zaten 3.ay spora başladım. Endişelenecek bir şey olduğunu düşünmüyorum, yakın zamanda geçecektir bence.