Kızlarrr oğlum anasınıfına gidiyor okulumuz 20 dakikalık uzaklıkta yürüyerek gidip geliyoruz 2 yaşında da kızım var bebek arabasına koyuyorum beraber gidiyoruz. Yarından itibaren yağmurlu ve soğuk havalar geliyormuş okula nasıl gidip geleceğim onu düşünüyorum yakınımda komşum yok kızımı bırakacak hem de bırakmak istemiyorum kimseye güvenmiyorum malum durumlar ortada. Maalesef ki okulun servisi de yok mecburen yürüyerek gidiyoruz otobüs var ama iki çocukla otobüste zor olmaz mı diye düşünüyorum. Okula yürüyerek giden gelen anneler sizlerden yorum bekliyorum çözüm bekliyorum 🥲