huzunkovankusu Merhaba, bir kaç aydır kullandığım ebebek markası anne yanı beşiği satmak istiyorum. İlgilenenler olursa bilgi veririm.
huzunkovankusu Seyma-55 Eşim ayırmış parçalarını kılıfına koymuş. O yüzden modelini ve bulabildiğim tek fotoğrafı koyabildim.