Oğlum 2 yaşında emzirmeyi bıraktım doktorumuz da artık bırakabilirsin dedi ama bu ara duygusalım🥹 hatta son emzirdiğim akşam baya ağladım. Çocuğum hazır ama ben hazır değilim gibi sabah gelip meme meme deyip duruyor her an vazgeçecek gibi oluyorum ama 2 ay sonra da aynı şeyler olacak diyorum. Doktor 2 ay sonra tuvalet eğitimine başlarsın dedi ama önce emmeyi bırakması lazımmış. Siz nasıl karar verdiniz ben baya üzülüyorum bu konuya emzirmeyi çok seviyordum bırakmak çok zor geliyor. Emziremeyen annelerden özür diliyorum sizi çok iyi anlıyorum 4 ay meme reddi yaşamıştık bırakacak diye çok korkmuştum. Emmiyor diye az ağlamadım çok şükür döndü ama şimdi de çok zor. Annelik duygusal anlamda bazen çok zor baba olmak varmış ya🥲