Biz geçen yıl trendyoldan almıştım, “ Arçelik 8 kilo A++ çamaşır kurutma makinesi ” , gelip servis kurulumu yapmıştı. Okadar memnunum ki, eşime diyorum eve aldığımız en iyi şey. O olmasa ben ne yaparım ya. Makinede yıkıyorum, atıyorum kurutmaya alıyorum hemen. Oğlum 1 yaşında sürekli kirletiyor . Cidden uğraşamazdım asmayla beklemeyle. Çok çokk memnunum. Düşün dün kocaman kalın battaniyemi bile kuruttu😀içi çok geniş ve kaliteli. Diğer makineler gibi içi teneke değil. Taş gibi. Kesinlikle tavsiye ederim