eylulada07 hayırlı olsun🥰 bol bol su için, bebişle bol bol ten teması yapın. Güzel beslenmeye çalışın. Kimsenin söylediğini kafanıza takmayın, dili olan konuşacak siz yavrunuza odaklanın. Ağrınız olursa çekinmeyin doktorunuzun verdiği ağrı kesiciyi için. Sütünüz hakkında endişe etmeyin zamanla artacak. Ve hiçbir zaman unutmayın çok iyi bir anne olacaksınız, yavrunuz sizi çoook sevecek🙏🤍🤍🤍