Merhaba anneler çok üzgünüm şuan. Ne olduğuna bilmiyorum. Nolur BİLGİ SAHİBİ birileri yazarsa çok sevinirim. Anneyim 😓
17 aylık kızımı 1 saat önce yatmaya götürüyordum elinden tutmuştum bileğini kavrayıp. Birden kendini yere bıraktı onu kaldırmaya çalıştım ( çok büyük hata, çok pişmanım) 🥺 hafif bi tıkırtı da geldi. Sonra ağlamaya başladı. Agladi baya. Sonra sustu. Elini hareket ettirirse elini gösterip acıyor diyodu. Çok ta uykusu geliyordu. Annem babam dedi kırık vs olsa duramaz sürekli ağlar. Biyerleri şişer morarir, incinmistir. Ama ana yüreği içim içime sığmıyor sanki. Uykusu geliyordu onun için de ağlıyordu farkindaydim. Götürdüm emzirdim uyudu. Uyurken kontrol ettim elini kafasının yanına indirirken ağlıyor veya aşağıya doğru bırakacağım zaman ağlıyor. Canı acıyor. Ama yaklaşık yarım saat oldu yatıyor. Henüz ağlamadı hareket etse büyük ihtimalle ağlar. Acaba incindi zedelendi mi sadece ? Yoksa kırık çıkık çatlak olabilir mi ? Herhangi bir morluk şişlik yok, sürekli aralıksız aglama yok. Yine de biseyler olmuş olabilir mi ? Bir de evde doğal yöntem ağrısını azaltmak için ne yapabilirim bilgisi olan var mı? Bal diyen vardi doğru mu bilemiyorum ağrıyı alıyor fln yapmışlardı bir yerde. Lütfen saçma sapan yorumlar yapıp anneligimi sorgulayacaksanız azıcık öteye… zaten canım sıkkın. Rica ediyorum 🙏🏻