Bu fırın dan kaynaklı eşim fırını kendisi uygun bulup bim den almış ti düğün öncesi birden alt ust pisirip ortayi böyle hamur yapıyor benim firin da fan yok bir şey yok poğaça tarzı şeyler de öyle oluyor ama kurabiye yemek gibi şeyleri güzel yapıyor hamur tarzı şeyleri böyle yapıyor 140 da uzun süre li pişirme yapıyorum bir şeye benziyor alt ust orta sürekli de yer degisiyorum mecburen