elifozkan Sezaryen olalı 32 gün oldu ama kanamam cok fazla var yani fazla derken bir pedi boylu boyunca dolduruyor böyle olmaması lazım korkuyorum neden olabilir
mutlukoala Aynı durum benim başıma da geldi ultrasonla bakıldı normal deendi. Oksitosin salgılandığı için arada böyle deşarjlar olur dedi doktor lohusalık bitene kadar