Akşam 10-11 gibi uyur. 8buçukta uyutmayı da denedim ama 10’dan önce dalmıyor. Karanlıkta gece lambasıyla uyuturum hep.2buçuk 3 saatte bir kalkar. Emer uyur hemen. Sabah 7buçuk -8 gibi güne başlar. Yanıma alırım 9’a kadar emerek sarılarak oyalanırız yatakta. Gündüz de 1buçuk saatte bir uyuturum bazen 1 saat uyur bazen 20 dk uyur. Ama aşıya kadar böyleydi. 2.ayda aşıyı oldu düzeni bozuldu çocuğun ne gece ne gündüz uyumuyor ağlıyor hep, yarım saatte bir uyanıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Atak mı aşıdan mı bilemedim. Sizde nasıl durumlar