cicek151_ Ben de hamilelikten sonra öğrendim safra kesemde taş olduğunu. Kapalı ameliyat oldum göbek deliği ve 3 farklı yerden giriyorlar ama yine de karın bölgesi olduğu için bir hafta 10 gün ağrılı oluyor. Ameliyattan sonra herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Ameliyat öncesinde sırtımdan bir ağrı giriyordu, ben neredeyse bayılacak kadar yoğun bir acı yaşıyordum. Hatta bir tanıdığımız bu nedenle 1 hafta hastanede yattı zehirlenmişti. Bence erkenden ameliyat olmak en mantıklısı.