Woman35 38.5 üstü kabul ediliyor. Ben 38 i geçince ilaç veriyorum. Aynı benim kızımda ilaç içmiyor. İlk zamanlar şırınga ile veriyorduk sonra kaşıkla az verip ağzına emziğini takıyorum. Son zamanlarda onları da kabul etmedi maalesef meyve suyunun içine katıyorum doktora sordum öyle dedi