Merhaba hanımlar. Yaklaşık 1 aydır öksürüyorum. Grip/nezle gibi olan birisinden önce kızıma geçti ardından öksürüğü başladı peşinden de ben öksürmeye başladım. İlk defa balgamlı öksürük yaşıyorum. Öksürürüğüm azaldı süreçte ama benim sorunum nefessiz kalıp tıkanmak. Defalarca özel devlet h. Doktorlarına gittim. Ancak gittikçe artıyor. En çok bugün oldu. Gece uykumdan bir anda nefessiz kalarak uyanıyorum, baya çırpınıyorum hiç nefes geçmiyor ölecek gibi hissediyorum o an zar zor evin içinde koşturarak çırpınarak su içmeye çalışarak kendime geliyorum. Bugün defalarca oldu. Doktor alerji ilacı veriyor ve dozunu arttırdı buna rağmen nefessiz kalıyorum. Başına gelen ve şöyle yaptım da geçti diyeniniz var mı?