ednr123 Bebeğim kakasını yaparken çok ağlıyor. 10 ay 14 günlüğüz. Kanlı kaka yok, kakası da normal, ek gıda aldığımız için normal kıvamda yapıyor. Bu durumu yaşayan var mı?
Hyesim ednr123 her zman mı böyle?? benimde oğlum 22 aylık geçenlerde cok ağladı bu şekil ama bu zamana kadar 2 kere oldu böyle bi daha olursa doktoruna götürücem :(