Selam kızlar bebeğim 15 aylık bir hafta önce nezne oldu ara ara gene burun akıntısı var suan hasta olduğundan beri doğru düzgün bişey yemiyor emmek istiyor sadece yemek felan hiçbişey yemiyor bu durumu yaşayan var mı ne yapmam lazım moralim bozuluyor bişey yemeyince