Aysenur122 Merhaba anneler bebeğim 3 ay 25 günlük hala gaz sorunu devam ediyor karnı gurluyor mama içerken normal mi ya doktora götürsem mi ?
nursnmh Aysenur122 3 ay 7 günlük 2 kere dr götürdüm gaz damlasi dışında birsey vermedi normal dedi çok zor geciyor
Aysenur122 dilaraizci hala aynı malesef 5 buçuk aylık olduk sadece gazı azaldı artık önceki kadar değil probiyotik kullandım hep gaz ilacı almadım