leylagunduz ArzUmut benim bebeğim oldu canım kaka tahlilinde çıktı çok kötü kokulu ve kanlı kaka vardı 10 gün antibiyotik şurup kullandık sonrasında tekrardan tahlil verdik temiz çıktı korkmayın geçiyor
Bvg ArzUmut mutlaka tekrar yaptirin tahlil ilk yaptirdim amip cikti antibiyotik kullanmaniz gerekiyo denildi baska doktorlara hoturdum alerji dediler sonra alerji uzmanina goturdum senin xocugun dis cikartiyo dedi proboyotik verdi 5 gun sonra tahlil yaptirdifim hastaneye gittim ilac kullanmis gibi amip cikmadi bu sefer bosuma antibiyotik kullancaktim
Hercai88 Üstte kalsın bilmiyorum... Kakada amip yada gizli kan gibi durumda mı ortaya çıkıyor? Oğlum 13 aylık ve 2 haftayı geçkindir ishal... Cuma kaka örneği verdik yarın sonuç alıcaz
Safissssss Hercai88 benim kızımda 55 günlük iki haftadır ishal gibi tahlilde az enfeksiyon çıktı takip önerdiler,napcamı şaşırdım.laktoz intoleransı olabilir dediler oda negatif çıktı, gaviscon şrp verdiler,o biraz kesiyor ama kakası yinede sıvı
ArzUmut leylagunduz gece kakasını yaptı emerken. Önce nokta şeklinde kan gördüm. Besin üst kısmı dikkatimi çekmedi. Üstte baya baya kan vardı ama mukus içinde. Bir panik hemen acile. Tahlil de kaka da ki bakteri için 30-40 sonuç çıktı. Doktor dizanteri dedi.
Kkg Benim oglumda da amip cikti fakat sadece anne sutu alan bebekte cok zor dedi dontorumuz ve tahlili tekrar yaptirdi 3 gun sonra. Ozaman tekrar gorulmedi. Kakasinda nokta seklinde kan vardi hafif atesliydi benim oglum da. Ama dizanteri olsa yuksek ates cikar dedi doktor. Sizin durum nasil. Bizim suanda kakadaki nokta seklindeki kanlar alerjiye yorumlandi diyete basladim. Dizanteri kisti yanlis pozitif olarak cikabiliyormus. Bir tahlil daha yaptirmanizi oneririm. Zaten salgin olsa bulundugunuz yerde pek cok cocuk ve yetiskinde gorulurmus. Genelde kakada amip teshis edilenler hep sonradan alerji oldugu anlasilmis. Bircok yayin var internetten bulabilirsiniz. Bence tekrar tahlil ve alerji ihtimalini dusunun derim. Cok gecmis olsun
ArzUmut Kkg biz ek gıdaya geçtik. Kan gördüğüm gecenin sabahında tekrar kakasını yaptı ama şimdiye kadar hiç bu kadar kokan kaka olmamıştı bebeğim de. Odayı havalandırmak zorunda kaldım. Tabi bu seferki kan geceden daha fazlaydı.
Bvg ArzUmut amip antijen testi isteyin kesin sonucu orda cikiyormus ozel laboratuvarlar yapiyor.Doktorlar gerekl8 gorursek gondeririz diyolar ben fiyatini sormustum 200 250 arasindaydi ozelde eger birkez daha hastanede pozitif ciksaydi onu yaptiracaktim.Atesi agriai falan varmi bebegin sadece kaka problemimi
ArzUmut Bvg hayır ağrısı yok çünkü gayet normal duruyor. Hareketli maşallah. Uykusu da iyi. İshal, ateş halsizlik vs. De yok. Ama kaka daki bakteri oranı 30-40 çıktı. Kaka da bakteri çıktı diye dizanteri dedi. Alerjisii olsa yine yüksek seviyede bakteri çıkar mıydı bilmiyorum.
leylagunduz ArzUmut benim kızımda hem besin alerjisi var hem de dediginiz gibi olmuştu inanılmaz bir kötü koku ve kan ve bol mukus ilaç verdikten 15 gün sonra koku olayı tamamen bitti kaka sayısı azaldı günde 8 kadar kaka yapıyordu
ZeynepAylin ArzUmut bize de yeşil kakadan dolayı amip dediler amip antijenine baktırın orda kesin sonuç çıkıyormuş biz boş yere ilaç kullandık :,( meğer alerjidenmiş
Bvg ArzUmut o zaman degildir ates agri yaparmis kakadaki durumda degiskenlik gosterebiliyomus baska yerde yaptirin mumkunsw amip antijen yaptirin benim hic guvenim kalmadi laboratuvarlara
ArzUmut Bvg kehribar kolye kullanıyoruz. Ateşi o engellemiş olabilir mi sizce? Elhamdülillah hiç ateş sancı vs olmadı. İshal de değil
Erencinarinannesi ArzUmut bebeğim değil ama 4 sene önce ben yaşadım amipli dizanteri yi çiğ et iyi yıkanmamış sebze ve meyveden bulaşıyor ve birde Sudan çok zor bir hastalık karnım o kadar ağrıyorduki midem sürekli bulanıyordu flagy ve antibiyotik tedavisi ile sürekli serum takılarak atlatmıştım 1 hafta hastanede yatmıştım 1 hafta da evde yatmıştım çok geçmiş olsun umarım küçük yavrucak çabuk atlatır
ArzUmut Erencinarinannesi cuma günü tekneye bindik tur attık. O sırada ne kadar engel olmaya çalışsam da sağa sola dokundu. Yolda da uyuyukaldı. Uyanınca banyo yaptırdım direkt ama geç kaldım galiba. Ertesi gün kakası koyu yeşil ve kanlıydı