amansallagitsin Leylaa_ ben satiyorum gorselini atiyim isterseniz sadece 2 kere giydi yeni gbi tertemiz.
Hanabii Leylaa_ canım selam bende de var 400’e bırakırım istersen iki kere anca giydi kızım. Su an kayınvalidemdeyim bi bu resmi bulabildim. Uzun iki tarafı fermuarlı içi pamuklu almanyadan almıştık.
melisa09 Bende de var kırmızı yeni doğan zamanı aldım yanlış beden diye bir kez giydihttps://mutluresim.com/images/2024/09/30/1CraS2.png%0Ahttps://mutluresim.com/images/2024/09/30/1Crk6g.png