Annelerim Bebelac Gold kullanıyoruz oğluma 3 aylıktan beri çok da severek içiyordu geçen hafta 6 aylık olunca 2 numaraya geçtik ama mamayı içmez oldu, bu arada geçtiğimiz de nezle de oldu ondan kaynaklı mi mamanın tadı mı değişti bilemedim 120 CC içer gerisini isterdi 60 CC içip bırakıyor sizde böyle bir durum oldu mu?