Kızlar merhaba doğum yapalı 1hafta oldu bazen emziriyorum bazen de memeyi tutmakta zorluk çekiyor çok ağlayınca biberonla sağdığım sütü veriyorum ama sol göğsüm aşırı sert ve ordan emmiyor ikisini de aynı sağım yapıyorum ama sağdan alıyor sadece bu durumu yaşayan tavsiye verecek olan var mı 🙏🏻