Kızlar merhaba 12 günlük taze anneyim şu sıralar bebeğim doymuyor gibi hissediyorum normalde 2saat 1 saatte emmesi gereken bebeğim yarım saatte bir emmek için ağlıyor bazen yarım saat bile sürmüyor acaba sütüm mü yetmiyor diye düşünüyorum aslında günde 4,5 kere çişinide yapıyor bilmiyorum kafam Allak bullak oldu bazen sütümü sağıpta 30 cc veriyordum bugün sağmaya çalıştım hiç gelmedi sizce mamaya başlamalı mıyım mamaya başlasam anne sütünü reddeder mi emmesini çok istiyorum napmalıyım acil taktik verir misiniz