Merhaba arkadaşlar 15 aylık ikiz bebeklerim var birisinde farklı hareketler olduğunu gözlemledik ve videoya aldık çocuk doktoru çocuk gelişime yolladı orda da çocuk nöroloji ye yönlendirildik ve çocuğumuz yanlız kaldığı için kendini rahatlatma amacıyla bunu yapıyormuş aynı sorunu yaşayıp çözüm bulanlar var mı