Kızlar merhaba bebeğim bugün 2 aylık oldu emziriyordum kilosu az gibi geldi bana henüz kontrole gitmedik ama mama aldım hipp günde iki defa veriyorum 60 ml kadar onu doğru dürüst icmiyor o ayrı sormak istediğim şu emziriken en fazla 5 10 dk kadar duruyo bazen 5 dk doğup doymadigini anlayamiyorum cisli bezi sayıyorum ama eskiden uzun süre emerdi 2 aylık bebeği olan ya da bugunleri geçiren bı akıl versin iki gündür de emme pozisyonu alır almaz ağlamaya başlıyor zorla veriyorum özellikle aksamustleri 3 500 doğdu 10 gün önce baktım 4 700 olmuş sadece