Sezonu kapatmak için denize gittik bugün kahvaltımızı yaptık öğlen yola çıktık yolda uyur diye düşündüğümüz bebemiz uyumadı 😂orda da baya eğlendi etti dönüş yolunda uyudu 6 ya doğru uyandı 40 dk anca uyumuştu zaten şimdi evdeyiz zır zır ağlayıp huysuzlandığı için uyutmaya geçtim bakalım neler olacak 😂 inşallah uyur yaa sabaha kadar 😂