Merhaba 1yaşında kızımın yumurta sarısı ve beyazına alerjisi olduğu için sağlık ocağı kkk aşısını yapmıyor. Tıp fakültesinde vurdurmam gerektiğini söylediler oraya gittiğimde de çocuk alerji yok vurmuyoruz diyorlar. Ancak toplum sağlığı aşı birimi hastanede aşının olduğunu ve yapıldığını söylüyor. Lütfen bana yardımcı olur musunuz. 🙏🙏🙏 Nerde ve nasıl yaptıracağım?