Bebeğim 15 aylık ek gıdamız ve anne sütüydü ama yemiyor 4 5 gündür ağızına bişe koymuyor diş huzursuz yapar dedik ama hiç yemiyor napabilrim doktora gidicem olmadı yani onlarında bişe yaptığı sayılmaz yani iyi doktor yok ya bizim burda lütfen bi toplanalım annelerim ya napıcam ben