zeyyzeyy6 Merhaba 3.5 ay önce doğum yaptım, yaklaşık 1 aydır saçım çoook fazla dökülmeye ve tiftik gibi olmaya başladı. Bunun için önerisi olan var mı? Veya saç dökülmesini azaltan bir şampuan vs kullanan???