barlasbey Herkese selamlar bebeğim 10 aylık şuan formül mamayla besliyorum genelde 1 yaşta bırakanı duydum acaba nasıl bırakıyoz nasıl oluyor bu konu hakkında fikri olanlar yazablir mi acaba çok teşekkür ederim ☺️
barlasbey Yani bir yaş şart değil hep öyle duyduğum için oğlumda asla biberon vermeden doymaz az kaldı zaman acaba nasıl olacak bilmiyorum diye düşünüyodum kara kara
barlasbey Bende gündüz vermeyi yavas yavas kestim gecede sadece uyumadan önce veriyorum gecede mama için uyanmıyor zaten. Ama işte desteksiz uyuduguniçin uyurken akşam zorlanıyor o yüzden veriyorum bende