Eserjsjdjkck22 aman canim aci sakin yeme direk süte geciyor bende senin gibi bikac gun aci yedim bebegim emmedi emmek istyordu ama memeyi alinca aglamaya basliyirdu gaz falan sandik mama vermek zorunda kaldim ac kalmasin diye dr da kolik faan demisti eve gelince sutumu az sagdim bi baktik ki esimle sütüm acı..o gunden sonra asla acı eksi tursu vs...yemedim bi dahada oyle bi sorunla karsilasmadim cnm