Kızlar selamm oğlum 3 aylık doğduğundan itibaren alnının ortasından burnuna inen kırmızı pembe bazen mor olan dik bir çizgi seklinde doğum lekesi var 3 tane değişik cocuk doktoruna götürdüm önemsemediler geçiyor 1 2 yasa geldiğinde dediler ancak ben bununla alakalı damlalar olduğunu int okudum hangi bölüm bakıyor buna kardiyoloji diyende var dermataloji diyende kadam karıstı bilgisi olan varmı bide leke hemanjiom değil melek öpücüğü