sinemissim bende de avent var çekim gücünden memnunum , fakat çok yorucu olduğu için bebao düşünüyordum yorumları okudum genellikle çok memnun kalmışlar bi kaç kişi beğenmemiş sadece , boş yere de almak istemiyorum keşke deneme imkanı olsaydı ya ,çünkü zamandan büyük tasarruf