leylannpembemontu Oğlum 5 aylık doğduğundan beri aptamil kullanıyorum son bir haftadır hep kabız şimdiye kadar olmazdı sonradan kabız yapar mı maması ek gıda tadımı yapıyoruz arada bir ama zeytinyağı kullanıyorum hepsinde mama aklıma geldi kızlar yaşayan var mı
Snp57asel leylannpembemontu aptamil bildiğim duydugum kadarıyla kabızlık yapiyomus ben kızım ilk 1 2 ay bebelac kullandım o iyiydi o zamanlar gogsumu alamiyordu sonra silikon üç keşfettim onu tuttura tuttura sonradan aldi simdi 14 ayligiz çok şükür
leylannpembemontu Snp57asel a evet silikon uç hiç aklıma gelmemişti tekrardan memeyi tutuyor mu o uçla
Snp57asel leylannpembemontu benimki tutmuştu öyle markalı bisey de almadım eczaneden aldım şeffafdi sizde bi deneyin isterseniz bi kaç kes arastirdim hatta gümüş kapaklı filannda varmış ama o dünya para yanii