Güzel anneler tavsiyenize ihtiyacım var bebeğim 6 aylık dün geceden beri soğuk soğuk terliyor ve oda 23 derece olmasına rağmen gece çok üşüdü normal pijama takımıyla uyku tulumu giydirdim 2.5 tog ona rağmen soğuktu göğüsü sırtı şuanda da ne yaparsak yapalım uykulu boğazında balgam var gibi öksürüyor sürekli doktora gidicez zaten kontrolumuz var ama bu süreçte hastalık ilerlememesi için ne yapabilirim ek gıda olarak verebiliceğim bağışıklığını güçlendiricek bir şey olabilir hastalanmasını istemiyorum ilk bebeğim daha önce hiç hastalanmadı onu böyle keyifsiz görünce telaşlandım çok panikledim ne yapmalıyım sizce 😔😔