zellasmin otizm yapmaz beynini yıkar, uyaran eksikliği olur, agresif, konuşmayan, dünyaya tepkisi olmayan, algıları kapalı, sonra da doktorların otizm diyip tanı koyup doktor doktor gezip bir de rapor çıkarıp ömür boyu hayatını etkileyecek bir raporun siciline işlemesi tedavi olduktan sonra normal yaşıtları gibi olduktan sonra bile o raporla yaşayacak olması gibi bir sonuç olur, işlerimiz ikiz 10 buçuk aylık 2 bebeğimle evde dolanarak oynayarak yapıyorum biri genelde kucağımda oluyor belim kollarim koptu ama TV sadece siyah ekran şarkılar açıyorum telefon vermiyorum tablet telefon vermeyi de uzun yıllar düşünmüyorum 3 yaş bile bence çok erken ben iş yaparken peşimde dönüp dagitiyorlar alıştım onlar uyuyunca topluyorum yada birlikte toplamayı öğretiyorum