aleynak14 Doğum yapalı iki gün oldu göğüs uçlarım kıpkırmızı çok acıyot emzirirken dayanamıyorum nasıl geçer
annekadin21 aleynak14 normal bi süre böyle olur. Gumus kapak falan diyorlr ama ben hiç kullanmadım. Kantaron yagi ya da zeytinyygai surdum çok iyi geldi bana
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU aleynak14 lansinoh krem ve kantaron yağı iyi geliyor. Çok ileri derecede yara olursa hametan krem sürebilirsin ama mutlaka emzirmeden önce güzelce durula. Önceliğin lansinoh ve kantaron yağı olsun 🌸
dietitian_mom aleynak14 Nisavit krem bana çok iyi geldi. Emzirirken çok acı çekiyordum ama artık kolayca emziriyorum. Gümüş kapak da kullanıyorum atlete sürtmüyor uçları o açıdan da o iyi geldi.
nur2705 aleynak14 eczaneden almıştım garmastan krem kullan yorum ilk yara olacak gibiydi hemen acısını aldı. Birde mutlaka göğüs pedi kullanıyorum süt memeyi ıslattıkça göğüs ucuna iyi geliyormuş.
nalin14 aleynak14 garmastan pomad kullanmıştım ben çok iyi gelmişti gün içerisinde 2-3 defa sürmek yeterli hemen geçti lansinoh krem kullandım ama hiç işe yaramadı tabi herkes de her krem farklı etki gösteriyor
nergizeysan Hiçbir krem işe yaramıyor çünkü bebek emdikçe krem gidiyor bebeğin ağzından da kayıyo meme emmek istedikçe sinir oluyolar bu sefer ben gümüş kapak kullandım anında çözüm iyiki almışım hemen dene