Sdfky Kızlar oğlumun gaitasında amip çıktı. Suprax flagyl ve probiyotik kullanıyoruz. Bugün 4. Gün kakası ishali hafifledi ama hala mukuslu. Ve içinde taneli yapı var. Aynı zamanda azı dişleri de geliyor. Kafayı yicem artık. Çocuk ağlamaktan helak oluyor. Sürekli uyku hali var. Normalde gün içinde emzik almazken sürekli emzik istiyor. Mahvolduk ikimizde. Bu durumu yaşayan var mı? Napayım ne edeyim
Sese Sdfky dişler için tetagil bağırsak içinde probiyotik kullanmayı ihmal etme canım. Toparlar allahın izniyle oğlum üç kere geçirdi amip. Banyo suyundan kapıyor demişti doktorumuz
Aylizzmm Sdfky oğlum 5 yaşında 2 haftadır sürekli ishal qcilden bağırsak antiseptik ve zincoyla reflor verdiler tam toparladı derken tekrar başa sardı cuma günü doktora götürdüm gaita tahlili yapamiyorlarmis kan aldılar ve antibiyotik başladı doktor kutu meyvesuyu yasak dedi süt yok dedi bol bol yoğurt kefir ayran ev yapımı dedi zimaks diyede bir antibiyotik verdi ama ara ara yine ishal yapiyor
Sdfky dila93 bugün 5.gün ishali normale dönmeye başladı sanki. Ama tam boşalım yapamadığı için hala küçük küçük çıkarıyor. Bez değişmekten yıldı..
Sdfky Sese probiyotik reflör to kullanıyoruz meyve suyuna karıştırıp içiryorum hergün. İnşallah daha da toparlar. Neye dikkat edeceğimizi şaşırdık. Banyo suyu, park, insan, meyve , sebze napacak bu çocukslr böyle
Sese Sdfky valla artık şaşırdım bende gelen eşime dağ başına bir ev yaptıracağım çocuk büyüyene kadar gelmeyeceğim dedim. Bizimki ordada soğuk alır yine hasta olur diyor adam haklı 🤣🤣🤣
Sdfky Aylizzmm geçmiş olsun. Gaita neden yapamıyorlar ış? Başka doktora götürdünüz öü? Bu tarz belirtiler bazen besin alerjiside olabiliyor çünkü. Tam tanı gaitadan rahat konulabilir
Aylizzmm Sdfky hastanemiz yetersiz biraz gitar tahlili yapamıyoruz burada dedi kan sonuçlarını göstereyim duruma göre yapan bir hastanemiz varsa götüreceğim tekrar zaten