Hanımlar benimde bebeğim 3 aylik 17 günlük olduk . yaptıklarımı yaziyorum kıyasla yapmıyorum. Yanlış anlaşılmasın. Videolardam 3 aylık bebeye egzersizler var onla güne başlıyorm daha sonra karin üstü egzersizi . Evde gezdirmeler . 5 gibide hep her gun çıkmaya çalışıyorm eşimle kahve cay içeriz. Parka gideriz temiz hava alirz orda da parkta kucagima alip gezdiriyoruz . Gece yorgun oluyor uyuyor 2. 3 suularinda mama icer . Böyle kitablar okuyorm hikayesi müzik dinleriz beraber oynarim kucagima alıp yoruluyor. 4 ay ataklı diyolar bakalım basimiza ne gelcek 🥀