Kızlar bebeğim 41 günlük. Emziriyorum sadece. Anne sütü kakası sarı renkte olur ya. İki gündür sarı kakasının içinde yeşiller görüyorum. Bu normal midir ? Bilmediğim için kafama taktım. Sadece emen bebekte de yeşilimsi kaka olabilir mi ? Kakası yine sarı ama içinde az biraz yeşiller var ?