yaren1106 bende aynı süreçleri yaşadım ha bugün bıraktı ha yarın bırakacak diye çok korktum. Meme reddi vardı o dönem memeye gelince kafasını çevirirdi ağlardı çok zorlanmıştım. Sonra pes etmedim hiç ısrarla vermeye, emzirmeye çalıştım ayakta emzirdim, yatarak emzirdim, hop hop yapa yapa emzirdim. Şimdi 1 yaşında memeden ayrılmak istemiyor. Bence pes etmeyin sizde bebeğinize yapacağınız en güzel iyiliklerden bi tanesi anne sütü vermek. Siz önce çabalayın pes etmeyin baktınız olmuyor o zaman mamaya geçersiniz en azından elinizden geleni yapmış olursunuz 🌸