Dün gece kızım ateşlendi dişten diye düşündüm duş falan aldırdım sabah 4-5 gibi düşmeye başladı ateşi. Sonra sabah bı uyandım yüzü gözü kan içinde burnu kanamış. Hastaneye götürdüm doktor boğaz içinde yaralar var aft gibi dedi. Bebeğim çok ağladı zaten muayenede ama sanki antibiyotik vermiycem dedi. Hatta evde ateş düşürücü var mı dedi evet dedim. Reçeteyi aldım eczanede bı baktım antibiyotik var ve ateş düşürücü de yazmış. Kullanmaya emin olamadım. Bu tarz bi durum başına gelen var mı antibiyotik kullandınız mı ateş yok şuan keyfi de iyi gibi.