Hanabii emzirme sureci icin konusursak, Eger gece beslnmesini kesmezsen, birakma surecinde bebegine iki kati yuk bindirmis oluyorsun.Hem gece hem gunuduzu birden biraktirmak cidden zor.
Erken donemlerde gece beslenmesi kesilmezse, aliskanliktan sebep uyanmalar hep devam edecek.
Uyanmlar bir kenara, bir de gece beslenmesinin zararlari var. Reflu, dis curukleri bunlarin en basinda.
Kac yasinda kendiliginden birakacak oldugunu kestirmek zor.
Her bebekte farklidir ama, bi genelleme uzerinden konusursak, bir anda kendilerinin birakmasini beklemek gercekten hayal kirikligi olur.😅
Kendimden kucik bir ornek vereyim🤗
Kizimi sallayarak uyutuyordum. 10 ayina gelmeden aglatmadan desteksiz uyuya kademeli olarak alistirdim.
Bir donem desteksiz uykuya iyi de adepte oldu.
Sonra hastanede uzun bir tedavi sureci basladi. Bile isteye mecburen salladim.
Simdi kizim 3 yasina gelmek uzere, “annee beni salla” diyor isteyince.
bilinclenince kendi birakmiyor iste. Onlarin normali oluyor. Cok yollar denedim, ama isi oyuna kudurmaya vuruyor. Zaten zor uyuyan bebek.
Ben de su an senin gece beslenmesini kendi kendinie nasil birakir merakin, bir farkli versyonu var🤣
Ben ne zamana dek sallayacagim 😅